tisdag 11 januari 2011

Heeej :)

I kanske 1-2 år så har väldigt många tjatat på mig om att jag ska skaffa mig en blogg. Så tänkte jag idag, Varför inte?? Så nu sitter jag här :) 
Om det är någon som kan mkt om att göra och designa en blogg, SÄG TILL! Min blogg kommer se ut såhär tills det är någon som hjälper mig :) 
Det är faktiskt ganska skönt att bara sitta och skriva. Det trodde jag inte. Men jag vet inte om det är det är mina händer det är fel på, eller blir man sjukt kall av att sitta vid datan?? 
Jag blir det i alla fall :) Sitter och skriver samtidigt som ja äter en nötblandning och tittar på Two and a half men :D Livet är härligt ibland. Den serien är väldii bra :) Men Sex and the city är lätt den bästa :) Men det är lite ensamt.. Skulle vara kul om en Miriam, en Jenny och en Marika var här :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar