lördag 15 januari 2011

Lördag..

Somnade igår med en stor fet klump i halsen, det är inte mkt nu som är bra i Linnéas liv känns det som för tillfället..
Vaknade idag, samma stora feta klump.. Tror jag tänker för mkt eller nått. Har skrikit och bråkat med en människa i telefon, trodde allt var bra. Men det känns som att vi inte kommit nån stans.. Jag kan inte sluta gråta. Hoppades att jag och mamma kunde ut och rida så jag kom på andra tankar innan det blev mörkt. Men det blev inte så, besök kom till huset. Hoppas att jag kan hitta på nått ändå. Har inte kunnat skrivit senaste 2 dagarna. varit mkt i skolan, varit med Miriam. Egentligen kunde jag skrivit då, men det blev inte så. Hoppas att det är nått bra på TV ikväll i allafall. O Vad skriver jag?? Jag kan F**n inte rensa tankarna ett dugg! Är det någon som kan nått tips på hur man kan rensa tankarna? Förut brukade jag ut och springa. Men det är -16 ute.. Känns inte så skönt med kallt i lungorna. Nonna (våran valp) kom upp på mitt rum o pussade på mig. Då kändes det bättre. Nu ska jag ut och rida. Hoppas att det rensar bort lite tankar. Vi hörs sen :)