tisdag 3 januari 2012

Hej :) 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva längre. 
Det händer massor av saker här hemma hos mamma och pappa. 
S är inte här, han ligger hemma och pluggar hemma hos sig. 
Saknar min lägenhet lite. Att kunna låsa in sig, och försvinna in i sin egen lilla bubbla. Tycker om min bubbla, Den är så personlig! ;) Haha. 
Skulle oxå vilja åka runt till alla som står mig nära och säga hur mkt dom betyder för mig. 
Vet inte riktigt, men jag skulle verkligen behöva en vän just nu. Alla är så upptagna med sitt och så. Jag oxå egentligen, men jag skulle vilja bara lämna allt och åka nånstans.. 
Nu är jag på sånt där djupt jobbigt humör.. :/ 
Ska sova snart. Det blir upp med mamma och åka till Prolympia, sen ska vi på stan eller nått, får se vad det blir. 
Har varit på världens härligaste ridtur i skogen idag. Med mamma och Peace, och min Beonor. Glittra lämnade vi i hagen. 
Det va synd att jag inte hade med mig nån kamera. 
Det var så sjukt vackert, och mkt snö!! Härligt! Det var så mkt snö så Beonor hade snön upp till magen. 
Tur man har en brukshäst som kan ta sig fram :) 
H och L skulle egentligen komma och grilla och ut lite med skotern. Men dom hade typ ingen bil att ta sig hit med. 
Det var synd, för jag hade verkligen sett fram emot att träffa H :( 
Men det blir väl en annan dag då. 
Nu klappar jag ihop. 
Hörs imorrn :) Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar