måndag 9 januari 2012

Underbart!

När jag var som mest stressad och har huvudet i bara jobb, jobb, jobb. Så kommer det ett sms till mig att jag ska gå in på min älskade väns blogg. Jag lovade att jag skulle gå in och titta, och då står det såhär: 
Det finns En. En som alltid menar allvar. Den som inte behöver fråga för att veta hur jag mår. Du som är precis som jag. allt vi har tillsammans. som ingen i hela världen kan ta ifrån oss. allt du och jag gått igenom dessa tre år. allt dedär som fick mig att sjunka till botten och trodde jag aldrig skulle ta mig upp. hur illa allt än har varit, kommer jag aldrig nånsin ångra att jag stannade kvar. Du ryckte inte tag i mig för att resa mig ur skiten. Du lärde mig att kämpa, klara mig själv. Du gav mig kraft och mod för att leva för min egen skull och inte för någon annans. just Därför ångrar jag aldrig att jag stannat. för hade jag inte träffat dig, då hade jag fan stått ensam nu. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Utan dig, ingen mig.

Då är det en helt fantastiskt underbar person som skrivit detta med en bild på mig och henne!! Jag grät kan man lungt säga. Och det känns att man är omtyckt, det behöver jag just nu. 
Tack så mkt! Du betyder allt för mig oxå! Skulle inte varit den personen jag är idag utan dig. Vi lär av varandra. 
Tack älsklingen min!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar