onsdag 23 mars 2011

Åhh!

Hej hej alla! Nea Pea här..
Kom precis hem från Jenny i Ånge. Roligt roligt! Åkte med henne hem efter skolan igår. 
Jag vet, jag vet, det var länge sen jag skrev.. Men det har inte hänt så mkt på senare tid här i s-vall som tur va, Så ni har inte missat nått.. Grattis älsklingen som fyller år idag! Sorry att jag inte kunde vara med på din dag, men vi får ta det i helgen :)
Jaha, torsdag imorrn.. Ska på skolan, sen efter ska Jenny fixa mitt hår med lite fräschare färger i salongen, och färga lite ögonbryn, allmän uppfräschning :) Sen är det raka vägen hem och packa för fredagens hemfärd :) Ska bli så skönt att komma hem!! Mamma och Pappa har kurs som vanligt så jag har gården i helgen. Ska bli sjukt mysigt, älskar våran gård. Alltid något nytt som händer! Det kommer bli mkt myyss med S och så ska jag ut på långtur med hästarna tror jag. Eller bara Beonor och köra lite dressyr i ridhuset. Vi får se! :) Ma råkes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar