onsdag 30 mars 2011

En liten rubrik.....

Hej hej igen alla där ute! 
Sitter hemma i lägenheten efter att varit på idrotten, eller jag var ute och sprang en sväng innan jag satte mig ner. Nu är klockan  och jag sitter inne i det här grymt fina värdet!! Men va i hel*ete att man inte hade en balkong. Vad ska man göra ute nu? Ut och springa igen? Näe du, jag tycker det är sjukt kul att springa, men någon liten gräns går det ju.. Jag önskade att man var hemma och kunde ta en ridtur!! Guuu va skönt det skulle vara! 
Tänkte egentligen stanna med jenny på skolan och göra henne sällsis på hennes lektion UF, men igår och i förr går när jag skulle tvätta så var det upptaget, och jag har inga rena kläder.. ;( Så då fick jag maskinen hela dagen idag :) Grymt! Men förlåt Jenny endå :( Nästa vecka kanske ;) 
Längtar så mkt tills i helgen! Jag ska ut och rida, långt åt.. ska det bli, och S kommer sitta inne på mitt rum eller nått och plugga. Tror det blir lastbilskörkortet. Tydligen bra att ha det oxå.. :P 
Sen ska vi väl hitta på nått, vet inte än, meen jag vill att vi ska göra något roligt. Inte sitta hela helgen och gregla ner en jä*la soffa i alla fall. Då strejkar jag!! 
Önskade att man hade nån mille på kontot och säga Hej då Östersund, Hello Vegas!! Och sedan spela så fingrarna blöder  och bada i skumpa.. Inte dumt!! Drömma kan man ju :P Nu ska jag hänga tvätt..
Hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar