torsdag 3 mars 2011

Hej Hej alla!

Vaknade cirkus 8 men jag hade satt alarmet på 9.. surt. Skulle ner till Sidsjön på friluftsdag, sprang ner, min mentor va inte där. Sa till en annan lärare att jag inte ville springa runt sidsjön så jag tar min egen runda. Sen när jag kom hem så satt jag i duschen i typ en timme :P
Jag brukar aldrig duscha länge men idag var det riktigt skönt! Världens sol ute nu som vanligt på våren men vad ska man göra ute?? Jag har redan varit ute och sprungit. Önskade att jag var i Näversjön och fick vara på ridplanen eller nått. Eller ute och plumsa i snön.
Hatar och sitta framför tvn hela dagarna.. Nu känner jag att jag är hungrig. Men vad ska man äta..? Ingen aning. Efter jag kommit på vad jag ska äta och ätit det så blir det packa av :) Ska bli sjukt skönt att boka biljett hem och packa ner alla grejer och åka till Östersund. SPORTLOV! :D Ska bli sjukt skönt! Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar