söndag 27 november 2011

Äntligen!!

Snön är här!! Har längtat så mkt! 
Idag är det första advent, och jag har varit på dop idag, Thea Greta Gabriella Bergström har döpts :) 
Det var såå fint! Jag fick några tårar i ögongloben. 
Henke och Sara hade såå fina tal! 
Finaste dopet jag varit på. 
Sedan var det middag och tårta på Aspåsgården :) 
Jättemysigt! 
Hon döptes första Advent och fick den första snön! 
Det borde betyda att hon är något alldeles speciellt. 
Det visste vi redan, men nu är det bekräftat :) 
Hon hade en så fin dopklänning och sen en rosa sammetsklänning och en rosa rosett på huvudet på middagen :) 
Jag inte gjort så mkt i helgen. 
Har inte ridit, men har tagit in hästarna och myst med dem och borstat dem :) 
Det var mysigt ändå. Igår var vi hos Matthis och A-K och åt. 
Jag jobbade hela kvällen. 
Färgade A-K och klippte henne, och klippte hennes dotter Liv :) Dem blev jättefina båda 2. 
A-K och jag har gjort ett handskakat kontrakt på att jag är från och med igår är deras familjefrisör :) 
Inte illa. Nu har jag ett 10-tal familjer som jag klipper och färgar :) Nu ska jag gå och packa och sedan sova :) 
Pöss'




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar