onsdag 16 november 2011

Lite info..

F*n va dålig jag är att hålla igång bloggen! Jag tappar som suget när det blir lov och så. 
Då vill man göra andra saker än att sitta vid datan.. 
Jag ska verkligen försöka ta mig tid att berätta vad jag gör. 
Ja, vad gör jag nu för tiden? Jag jobbar hårt för att bli den frisör jag vill bli. Både på skolan och på fritiden. 
Men man önskade att man hade en lite salong hemma så man kunde jobba med mer färger och så men det blir sen de :) 
Som vanligt när jag är i Sundsvall så tränar jag varje dag och så mkt som möjligt. 
Vad annars ska man göra här? Dregla ner sin soffa? Aldrig i livet! Jag har klippt av mig håret och färgat det mörkbrunt :D Känns som att jag alltid varit det. Sååå skönt! 
Imorron kommer min älskade Johanna C och ska vara hos mig över helgen :) Tjejhelg!!! :D Äta gott, sova, gå på stan och imorron ska jag fixa håret på henne (i salongen på skolan) :) 
Tror det blir lite blåa och lila slingor till projektet ;) 
Vi får se hur det blir, Moahahahahaaa :D 
Faaaan va stööörig grannens hund är!!! Kan inte koncentrera mig! En vallhund som är ostimulerad, mörkrädd, ljust jä*la bjebb till skall och inga regler! Det kan inte bli värre.. 
Önskade att man kunde hålla sina hundar i schack.. Men alla är olika. 
Jag kom upp en gång och skulle prata med grannen och då stog hunden på diskbänken och slickade disken ur diskhon!! UUUUUSCHHH!! 
Hans flickvännen har en dalmatiner som är folkilsken och vaktig som grädden på moset. Nu ska jag gå till ica och handla städmedel. Ska storstäda :) Jag har ju egentligen bara en 3 timmars lektion idag. Men våran lärare är i huvudstaden på kurs så vi får ledigt :D JJJEYY :) 
Pussar och kramar alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar