onsdag 23 november 2011

ONSDAG!

Hej alla. Nu är det Onsdag!! Älskar Onsdagar, för då får jag packa och beställa tågbiljett. Känns bra! Idag var jag på Wella kurs. Eller jag var med och hjälpte till med modellerna :) 
Var sjukt roligt och intressant! När färgen hade verkningstid satt vi och lyssnade. Vi var 2 stycken som hjälpte till, Jag och Alexandra Lindström (går i min klass). 
Vi var så grymma så dom bjöd på schampo och balsam från Wella :D 
Älskar deras schampo och balsam :) Sov inte alls igår natt, så jag gick hem och la mig. Och sov, faktiskt! Inte likt mig men det behövde jag!! 
Är hungrig men jag orkar inte gör mat. Kanske ska gå och lägga mig så det blir frukost snart :P 
Vad ska ni göra i helgen då? Jag ska rida mkt har jag bestämt. Alla hästar varje dag. 
Så är dom nöjd sen, jag med :) Nu ska jag titta klart på Halv 8 hos mig sen göra kväll. 
Gonatt alla männsikor, vi hörs imorron i Näversjön :)

Pöss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar