torsdag 8 december 2011

...

Allt hade varit så mkt lättare om jag kunde blogga från mobilen. 
Då hade det varit mer bilder oxå.. men inte näe. Blogger skickar ju inga aktiveringskoder eller nått. Avskyr när det inte funkar som det ska. 
Sitter på tåget och är sen som vanligt.. Men idag var mitt tåg bara 55 min sent, Jippi! Jag kommer hem idag! :) 
HATAR tåg!!! Vi är i norrland, 4 cm snö ska tågen klara av. Men ikke ne! Dom ska vara så känliga som möjligt, så det tar så lång tid som möjligt också.. 
Lägger ut 440 kr VARJE helg, och är alltid sen. Kan man inte klaga och få pengarna tillbaka? Jag är verkligen inte den som är surkärring och klagar, but enough is enough! 
Man blir less, så less man blir. 
Ska hem nu och mysa i soffan med familjen, halva i alla fall. Henke, jag tycker du ska vara hemma lite oftare! :( Hade prov idag. Gick skitbra!! :D 
Fick grym kritik av kunderna och av lärarna, fick redan på betyg, men det säger jag ju inte ;) Haha MVG baby!! :D 
Nu ska jag kliva av tåget. 
Chao Chao :)

2 kommentarer:

  1. nope, det var en telefon som var min gamla, jag har din uppskjutbara, som är grå och orange, och den gröna typ ;p

    SvaraRadera
  2. Gumman min!
    Skulle vilja att du lägger ut en bild på din nya frizza här på bloggen. Kan du väl???
    Längtar alltid efter dig!
    Kram Mamma

    SvaraRadera