söndag 4 december 2011

Dagarna

Hej alla!
Sorry att jag inte skrivit på flera dagar! 
Men jag har inte suttit vid datan en enda gång och slöa. 
Det är så skönt att det kommit snö igen :) 
Det har varit så kul i helgen, för jag har fått massa kläder av Simon och min faster L :) 
Min faster har en kollega vars dotter är en typ av shopaholic, Och när hon rensar så ger hon kläderna till sin mamma som ger dom till min faster och som skickar upp dem till mig :) 
Grymt roligt och sååå snällt av faster L och skicka det.
Tack L!!! 
Och Simon handlade jättefina kläder till mig. 
En svart bh, trosor i lila, rosa och leopard, ett lila linne och en svart baströja :) 
Nu sitter jag, mamma och pappa och tittar på Så mkt bättre på datan som vi kopplat in i tvn :) snart ska vi äta glass oxå. Blir bara mysigare och mysigare :) 
Sen fick jag välja min julklapp oxå av Simon oxå :) 

Piece of Norway säger jag bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar