onsdag 7 december 2011

Tjohoo

Idag har jag haft samtal med SYOn på skolan om hur det går för mig och vad jag ska tänka på så att jag inte kommer veckan innan studenten och "upps, har 794 uppgifter kvar som ska in". 
Som det annars funkar i Linnéa Schaffers liv och studier. 
Men denhär gången ska jag f*n vara nöjd och lugn när skolslutet kommer! :) 
Bra tycker jag. 
Så jag sa till SYOn att vi ska "möta" några gånger till innan studenten, så jag vet att jag ligger i fas :) Hade MVG i nästan alla praktiska ämnen. 
Det var nånting som jag fick VG på, typ i frisörteknik B tror jag det var. Gjorde det typ i ettan så jag är nöjd ändå :) Man tyckte man var duktig då.. 
Ah tjena! Haha man visste f*n knappt hur man skulle stå rätt när man klipper.. 
Tur man har utvecklas :D Imorron har jag Prov, 2 klipprov och 1 färgprov. 
Ska bli skönt att bli av med alla prov som ska göras! 
Efter imorron har jag bara permanentprovet kvar. Sen ska jag heeemmm efter skolan imorron! :D Och jag kanske får min Piece of Norway på fredag :) 
Kommer börja mitt nya liv i den, ska slänga ut alla andra kläder :) Näe då, men det känns som så :) Nu är det lite erkännande.. 
Är lite kär i justin Biebers nya låt Mistletoe :P Jag veeet! Hemskt men sant.. :P 
Läste igenom den, sen var jag såld.. Funderar oxå på vad jag ska göra i helgen, går inte så bra. Förra helgen pluggade jag mkt och lämnade in massa uppgifter, så det kanske blir en slapp helg nu då :) 
Mamma åker till Åre så det blir ju då kanske laga middag i alla fall till far min där hemma. Kanske några ridturer och träning :) 
Lät mysigt och hurtigt tycker jag. Tog inget pass idag. Så jag tränade kondition, ben och höfter. Känns som att jag har börjat fått lite ont i dem. 
Är livrädd eftersom det är fullt av förslitningar i släkten. Hmm.. Hoppas man inte åker dit, har verkligen inte råd med det. 
Då blir det kontorsråtta och det hade jag inte tänkt göra det här livet. Så nu blir det hårdträning. Fast inte med så tunga vikter så det blir värre :) 
Vad mycket jag skriver idag, hade mkt på hjärtat :) Nu ska jag läsa lite andra bloggar. 
Hörs imorrn :)

1 kommentar:

  1. Kanske du läser min blogg då??
    Ja, du stumpan så här i efterskott så vet jag att ni överlevde min frånvaro i Åre. Ses snart!!
    /Puss Mamma

    SvaraRadera