måndag 5 december 2011

Måndag :)

Idag har det varit så roligt. 
Jag har träffat Jenny och haft prov i långhårsuppsättning. Jag skrattade till en början och hade verkligen ingen aning om vad jag skulle göra, men det blev bättre och bättre. 
Tillslut blev jag riktigt nöjd :) Sen hjälpte jag Jenny att ta ur löshårstejp ur håret i sköljen. 
Och sen bar det iväg till Birsta :) 
Jocke och hans kompis Anna kom och hämtade oss och sen sprang jag och Jenny runt och provade kläder :) 
Såå roligt var det :) Jenny köpte massa men jag köpte precis ingenting.. Tråkigt men sant. 
Hade inte en enda krona till övers denhär veckan. Sen var det lyx att få skjuts hem till dörren!! :) 
Blev ingen träning idag men det tar vi igen imorron :) Nu ska jag fixa lite sen ska jag knoppa :) 
Kramar på er :)


Ursäkta min grymt sämsta kamera. 
Tappade telefonen i stengolvet och telefonkameran sa KRASCH :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar